عروسک لولیتا، دروغ جنسی و عکس‌های جعلی

افسانه‌ها، شایعات و داستان‌های محلی همیشه بودن و دهن به دهن گشتن، این پست اما به افسانه‌ای مریض و بسیار متفاوت می‌پردازه؛ عروسک جنسی لولیتا (Lolita slave toy).


 
توجه: این پست شامل تصاویری است که شاید برای بعضی اذیت کننده باشد.
 
توجه ۲: یک سال بعد از این پست، با توجه به بازخوردهایی که درباره کلیپ رائفی‌پور گرفتم. یک ویدئو یوتیوب درست کردم و جعلی بودن تک‌تک عکس‌ها و فیلم‌های اون کلیپ رو نشون دادم. به دروغ پلیس مکزیک هم اشاره کردم. می‌تونین در این لینک ببینید.

اول، عروسک لولیتا چیست؟ چند سال پیش بود که اولین‌بار درباره عروسک‌های لولیتا شنیده بودم، افسانه‌ای بسیار ترسناک که به عنوان یک واقعیت در نت فارسی می‌چرخه؛ به ویژه در سایت‌های زرد و پیج‌های زرد اینستاگرام. داستان از این قراره که افرادی خبیث و بیمار در غرب دخترانی رو می‌دزدن و با قطع کردن دست‌ها و پاهاشون دچار نقص عضوشون می‌کنن و بعد به عنوان یک برده زنده جنس‍ی در بازار سیاه(دارک وب) می‌فروشن و تجاوز می‌کنن برای ارضا مریضی جنسی. بازار سیاهی که سفارش ازش مخصوص پول‌دارهاست، چون هر کسی توان خرید این برده‌ها رو نداره. از اون جالب‌تر استفاده سیاسی‌ای هست از این داستان در مطالبی با عناوین «غرب شناسی»، «جنون جنسی غرب» ، «نتیجه دنیای الحاد، کاپیتالیزم، سکولاریزم، اومانیستم...» می‌شه.

اما چه جوری می‌شه فهمید که این داستان دروغه؟ راه حلش بسیار ساده هست. در صفحه‌های تفریحی اینستاگرام و فضای زرد اینترنت پر هست از جزئیات این ماجرا به اضافه عکس‌های لولیتا! ولی انگار خبرگزاری‌های معتبر ایران و جهان هیچی ازش نمی‌دونن (مثلاً ایرنا). به زبانی دیگه، انگار پیج‌های تفریحی و شایعه‌پراکن اطلاعات بیشتری از خبرگزاری‌های معتبر جهان دارن. اگه هنوز متوجه نشدین، بهتره بگم ادمین یا نویسنده اون پست زرد اینستاگرامی که شخصا پیش یک لولیتا نبوده که، نه!؟ پس باید خودش خبرش رو از جایی خونده باشه، و هیچ جای معتبری نیست که این داستان رو تعریف کرده باشه. به همین دلیل این داستان صفحه ویکی‌پدیا هم نداره.

در مواجه با افرادی که به این افسانه باور داشتن ازشون منبع معتبر دست اول برای این داستان خواستم (خبرگزاری معتبر، سایت رسمی پلیس فلان کشور و...) و خوب چیزی نداشتن. یک نفر منبعی مثل این رو داد چون توش Lolita Express نوشته شده بود؛ ولی این لولیتا هیچ ربطی به لولیتای داستان ما نداره. لولیتا می‌تونه برای تجارت روسپی‌های زیر 18 سال (مثلاً 17-16 ساله) هم استفاده بشه پس هر گردی گردو نیست. این لولیتا هیچ ربطی به دزدیدن و دست و پا قطع کردن نداره. ولی بیشتر افراد چیز جالب‌تری رو به عنوان منبع می‌فرستادن و اونم پست‌های وبلاگی (یا وبسایت‌های نامعتبر) بود! واضحه که پست وبلاگی منبع نیست، هر بچه 10 ساله‌ای می‌تونه یک وبلاگ بزنه و هر داستانی رو توش بنویسه. برای این که بهتر بفهمین! من یه وبلاگ زدم به نام «عمو قناد آدم فضایی است» و تو این پست خبرش رو منتشر کردم، آیا این الان یه منبع معتبر شد برای این که عمو قناد آدم فضاییه!؟ مطمئنا نه، چون این یک وبلاگ سادست نه یک خبرگزاری معروف. بعضی‌ها البته انگار گمون می‌کنن اگه یه متن به انگلیسی نوشته شده باشه دیگه حتماً معتبره، حتی اگه پست وبلاگی باشه. خوبه چون من همین پست رو به انگلیسی هم نوشتم تا بفهمین چرند رو می‌شه تو هر زبانی گفت!


 
توجه: عکس‌های این پست برای زننده بودنشان مات شده‌اند. برای دیدن عکس‌ها باید موس را روی آن‌ها بیاورید و یا رویشان کلیک کنید. عکس‌ها تا جای ممکن سانسور شده‌اند.

عکس‌های لولیتا

یک چیز جالب برای من انبوهی از عکس‌های کذب فوتوشاپ شده در اینترنت به نام برده لولیتا هست. تا جایی که صحبت کردم، خیلی‌ها این عکس‌ها رو باور کردن با وجود این که همه‌شون جعلی هستن. من پایین عکس اصلی چند تا تصویری که حس کردم واقعی‌ترین تصاویر به نظر می‌رسن رو گذاشتم تا بفهمین عکس‌ها دروغی هستن. بعضی از این عکس‌ها ماهرانه جعل شدن و وقتی تصویر اصلی رو به دست آوردم برام سوال شد که اصلاً از کجا پیدا کرده بود جاعل! بیشتر فوتوشاپ‌ها از فیلم‌های ترسناک یا هرزنگاری گرفته شده بودن.

عکس زیر نتیجه جستجوی گوگل «عروسک لولیتا» برای من بوده. من 4 تا عکس که واقعی‌تر به نظر می‌اومدن رو شماره‌گذاری کردم تا پایین‌تر دربارشون بگم.

تصاویر گوگل لولیتا


عکس اول از تصاویر پر تکرار صفحه‌های نشر شایعه و حواشی هست. برام جالبه که بعضی‌ها باورش می‌کنن چون تو عکس معلومه دختره داره می‌خنده و به نظرم ضایع هست که ساختگیه! این عکس از فیلم ترسناک Terrifier گرفته شده (ویدئو). در کل بهتره بدونین عکس‌های زیادی از فیلم‌های ترسناک فوتوشاپ و جعل شدن.

عروسک جنسی لولیتا


عکس دوم خیلی زننده و واقعی به نظر می‌یاد. پیدا کردن عکس اصلیش هم برام کار ساده‌ای نبود. همون وقت که دیدمش حس کردم این یک اثر هنری هست و باید تو هنرمندان دنبالش بگردم و خلاصه پیداش کردم. این عکس فوتوشاپ شده اثر هنرمند و عکاسی به نام Jim Duvall هست و تو گالری حاملگی قرار داره. من درست نمی‌دونم منظور هنرمند چی بوده ولی احتمالاً یک هنر انتقادی باشه. هر چی هست اون زن یک مدل هست و کاملاً سالمه، لولیتا نیست. برام خیلی جالبه که جاعل از کجا این عکس رو پیدا کرده بود و خواسته بود اونو جای لولیتا جا بزنه!

عروسک جنسی لولیتا


عکس بعدی فوتوشاپ زیادی شده و پیدا کردن اصلیش زمان زیادی برام برد! از اول فهمیده بودم که باید از یک عکس هرزنگاری فوتوشاپ شده باشه و حدسم درست بود. زن این تصویر یک بازیگر چنین فیلم‌هایی هست و اسم و رسم و  imdb داره و مرده هم که کاملاً پاک شده از تصویر. در کل بهتره بدونین عکس‌های بسیار زیادی در بین اون عکس‌ها از ایت فیلم‌ها گرفته شدن. اون‌ها لولیتا نیستن. تو نت این عکس با نام‌های اسباب بازی جنسی لولیتا و این‌ها می‌چرخه.

عروسک جنسی لولیتا


ولی عکس چهارم! پاهای پشت اون زن با فوتوشاپ پاک شده و اون عکس هم از یک فیلم هرزنگاری گرفته شده، از یک فیلم بی‌.دی‌.اس.‌ام. انقدر اون فیلم برای من حال به هم زن و اذیت‌کننده بود که نمی‌خوام هیچ لینکی براش بذارم. ولی می‌تونین به گفته من اعتماد کنین که اون دختر صحیح و سالمه و چهار دست و پاش موجوده، فقط با بانداژ بسته شده و برای این کار هم احتمالاً داره پول خوبی می‌گیره!!! عکس‌های خیلی زیادی از فیلم‌های بی‌.دی.‌اس.‌ام به جای لولیتا جا زده شدن، بدونین که اونا تنها با بانداژ دست و پاشون رو بستن چون یه عده انگار خوششون می‌یاد از چنین روابطی! ولی لولیتا نیستن و آزادن و با اختیار خودشون اون باندها رو بستن. این عکس هم تکذیب شدست.

فیلم‌های لولیتا

از بس تو نظرات گفتین فیلمشم هست فیلمشم هست رفتم جعلی بودن فیلماشم نشون بدم! این بخش رو بعدا سر وقت می‌نویسم. فعلاً تو یه ویدئو یوتیوب جعلی بودن یکیشون رو توضیح دادم که می‌تونین تو این لینک ببینین. تو یه ویدئو دیگه هم جعلی بودن فیلمی که تو کلیپ رائفی‌پور نشون داده شده رو نشون دادم که می‌تونین تو این لینک ببینین.

سخن آخر

باید بگم که من نمی‌دونم که آیا این حجم زیاد از عکس‌ها با برنامه‌ریزی فوتوشاپ شدن و ارگانی برای شست‌و‌شوی مغزی پشت‌شونه یا که نه، یه سری بیکار برای دروغ گفتن به مردم چنین کاری رو کردن. تنها چیزی که می‌تونم بهتون بگم اینه که هر خبری تو اینترنت خوندین باور نکنین. تنها وقتی باور کنین که از یک منبع معتبر خونده باشین. باز یاد آوری می‌کنم که صفحه‌های اینستاگرامی و وبلاگ‌هایی (مثل مال خود من) جای خوبی برای گرفتن اخبار نیستن، ولی می‌تونن جای خوبی برای خوندن نظرات باشن. مثلاً همین پست من یه سری گزاره منطقی داره و استدلاله و خبر نیست، اگه خبر بود نباید اعتماد بکنین مگر به جای معتبری منبع بدم.

آواتار
خیلی ممنون بابت این شفاف سازی. پست کاملی بود و حرفی برای گفتن نمیذاره. برای کسایی که میشناسم انتشار میدم.
تو هم شنیده بودی پس؟
آواتار
آره، بچه های نوجوون فامیل درباره اش خیلی حرف میزدن و نمی تونستم با هیچی قانع شون کنم که به چیزایی که میبینن شک کنن چون اونا ویدئو دیده بودن و سرش مصمم بودن. بازم ممنونم که زحمت این پست رو کشیدین.
مرسی.
جالبه که این شایعه انقدر وسیع پخش شده. این که استفاده سیاسی هم ازش می‌شه جالبه. نمی‌دونم آیا دو گزاره قبلی ربطی به هم دارن یا نه، ولی می‌دونم رائفی‌پور خیلی دربارش گفته و تبلیغ کرده.
این شایعه در زیر افسانه‌های دارک وب قرار می‌گیره. حس می‌کنم باید یه پست درباره دارک وبم بذارم و اصلاً برم به این نوجوان‌ها عملاً نشون بدم که توش چیه تا بفهمن اون داستانا چرندن.

پ.ن: پست رو آپدیت کردم و جعلی بودن ویدئوها رو هم نشون دادم. شاید اون ویدئو که گفتی جز اینا باشه.
آواتار
جدا؟ خبر نداشتم. یه مدتی میشه کلا از دنیای اخبار کنار کشیدم. ولی چیزی که مشخصه اینه که بیشتر اخبار این چنینی الکی پخش نمی شن.

عالی میشه واقعا اگر چنین کاری کنین، به ریشه میزنین. نمیدونم پست هاتون چقدر منتشر میشن ولی همه سعیمو میکنم بقیه هم ازش آگاه بشن.
مرسی. وقتم آزاد شد تلاش می‌کنم یه پست دربارش بنویسم. شدیداً حس می‌کنم درباره دارک وب باید شفاف‌سازی بشه.
آواتار
۰۲ مارس ۱۲:۳۴ بندباز **
سلام، ممنونم بخاطر هشدارهایی که قبل از عکس ها گذاشته بودی. ممنونم که حرفه ای کار کردی.
ممنون بندباز. می‌دونستم این عکسا برای خیلی‌ها آزاردهنده هست و حواسم به این هشدارها بود.
آواتار
حتی منم که پیگیر این چیزا نیستم فکر میکردم واقعا همچین چیزی هست. و تازه شنیده بودم بر اساس یه رمان روسیه 🤔
آره در کمال تعجب شایعه گسترده‌ای هست.
آواتار
من چند سال پیش این داستان رو شنیدم و از اون موقع آدم‌های زیادی رو دیده‌ام که بارها این رو به عنوان فکت توی جمع‌های مختلف مطرح کرده‌ان و هرچقدر من خواستم براشون توضیح بدم اشتباه می‌کنن، به یه صورت "تو نمی‌فهمی دنیا چه جای کثیفیه"‌طوری جوابم رو دادن. :/
خلاصه که مرسی بابت نگارش این پست جامع!
ممنون. انگار به طرز باورنکردنی‌ای شایع هست این شایعه. نظراتی که برام اومده تاییدش می‌کنه. گمونم باید وقت بذارم و رو دارک وب کار کنم چون اکثر چیزایی که دربارش می‌گن دروغ و افسانه هست.
آواتار
سلام.
باز رائفی پور و جعلیاتش!!
جالبه که سر یا ته هر دروغی، اینه!
سلام، خوش‌حال شدم نظرت رو دیدم.
آره. نظرات بالا رو بخونی می‌بینی که این شایعه چقدر هم پخش شده تو جامعه. عده زیادی به عنوان حقیقت پذیرفتنش.
آواتار
۰۲ مارس ۱۸:۱۶ گیلبرت ‌‌
منم اینا رو دیده بودم تو اینستا. همین مسخره‌بازیا یهو جدی میشه می‌بینی یه کشوری با عظمت آمریکا شده بازیچه یه تئوری احمقانه مثل کیوانان! بعدم که اینا ده دست در اقصی نقاط دنیا گشت؛ تازه میرسه به ایران یه رائفی‌پور و حسن عباسی پیدا میشه به خورد قشر کم اطلاع مملکت بده!
آفرین همینه. رائفی‌پور سخن‌رانی‌ درباره این کرده. حسن عباسی رو نمی‌دونم.
آواتار
من از روشنگری درباره دارک وب شدیدا استقبال خواهم کرد آقا!
با مثلا در حوزه تخصص خودت برنامه‌نویسی و نرم‌افزار هم خیلی ابهامات درباره موضوع «هک» وجود داره، اینکه چطوریه و چقدر کنترل دست هکر هست و چه سیستم های کامپیوتری قابل هک شدنه(مثلا اینکه آیا ماشین لباسشویی یا جاروبرقی رو میشه کرد) و... برای همین از پربسامد ترین خرافه‌های جامعه است، راستش همیشه مشتاقم با همین دقتت درباره اون مسئله هم چیزی بنویسی چون خیلی مبهمه.
اینکه گفتی پشت این شایعات که تو کشور میچرخه چیزی هست یا نه، فکر نمیکنم این حجم بالای فتوشاپ لزوما تولید ملی باشه! احتمالا بگردی مثلا دهه های قبل تو آمریکا این حجم از تصاویر تولید شده و اینا همونا رو از آرشیو درمیارن! مثل فراماسونریِ رائفی‌پور که در کمال نبوغ اومد یه خرده‌فرهنگ آمریکایی دهه 80 90 میلادی رو کپی کرد، با توانایی خطابی بالایی که داشت ترکیبش کرد با مسائل ملی و مذهبی و قشنگ فرقه‌ی خودش رو راه انداخته تو ممکلت.
سلام پرهام. من متاسفانه گرایشم IT نیست و هوش مصنوعی کار می‌کنم. یعنی اطلاعات زیادی درباره هک ندارم که بتونم پست خوبی بنویسم دربارش. امیدوارم یکی که دانششو داره دربارش بنویسه.
حرفی که زدی رو قبول دارم. منم حس می‌کنم خیلی از این عکس‌ها از شایعات خارجی‌ها گرفته شده.
آواتار
سلام....حس یه احمقا بهم دست داده رسما چون وقتی سال پیش برای اولین بار این موضوعو شنیدم حدود یه روز کامل نشستم گریه کردم...:(
حالا کاری به ایناش ندارم.... کاری هم به رافی پور ندارم اونم دلایل خودشو داره...ولی اینجور شایعه پراکنی ها حالا چه بد نشون دادن یه مسله که میخواد سیاسی باشه یا اجتماعی یا دینی،کاریه که باب شده....مثلا یه مثال کوچولوش وبلاگ های انگیلیسیه که دارم و نویسنده هاش مسیحین،بین اونا تقریبا باور که به امام دوازدهم ما دارن یه چی تو مایه های فیلم Massiha cast هست یا یه چی مثل شخصیت اصلی فیلم ایکس من که اصلا هیچ:)....
در هر صورت چیز عجیبی بود ممنون از اطلاع رسانیتون...
خواهش می‌کنم. خوش‌حالم برات مفید بوده.
آواتار
واییی
منم اینو نمیدونم چند وقت پیش خونده بودم...
خیلی خیلی ناراحت شده بودم اصلا...
تا یه چند وقتی ام رو مخم بود /:

ممنون از شما...
یه سوال
یعنی امکان همچین کاری وجود نداره ( امکان که نه... یعنی همچین کاری انجام نمیشه ؟ ) ؟
خواهش می‌کنم.

نه، هیچ مدرک و سند معتبری نیست که کسی بگه چنین کاری انجام می‌شه. واضح هست که یه خرافه اینترنتی هست. تعداد زیاد عکس‌های جعلی هم تاییدی هست به افسانه بودن این داستان.
آواتار
اینو پارسال از همکلاسیم شنیده بودم.به نظرم خیلی فجیع میومد.چه خوب که شایعست و دروغ.
آواتار
به خاطر این پست واقعا ازتون ممنونم.

اولین بار از رائفی پور راجع به اینا شنیدم و خیلی به هم ریختم. سرچ کردم و عکسهای وحشتناکی دیدم. و این قضیه شد کابوس زندگی من که حتی از دوباره دیدن عکسها میترسیدم اونقدر که جرات سرچ کردن درباره‌ی صحتش رو نداشتم.

امیدوارم رائفی پور و هر کسی که دروغ میگه و شایعه پراکنی میکنه...
چقدر خوب که برات کمک کننده بود. امیدوارم دیگه این مسئله برات پیش نیاد.
آواتار
۰۳ می ۰۷:۱۱ مهتاب
غرب اگه از هرلحاظ پیش رفت کرده ولی از نظر حجاب و اینجور مسائل داره پسرفت میکنه،برده جنسی که نمیتونین بگین نیس
دست و پاهم قط نکنن برده جنسیشون که میکنن
[درباره لولیتا] خیلی ساده می‌تونم بگم نیست وقتی هیچ مدرک و خبر معتبری نیست جز یه سری افسانه و عکس‌های جعلی. این یکی از هزاران شایعه و دروغ رایج در اینترنت هست. تو به جای این که بگی «نمی‌تونن بگن که نیست» یه مدرک و سند محکم رو کن.
آواتار
۰۳ می ۰۷:۲۹ مهتاب
اصلا شاید خودتون فوتوشاپ کردین براشون دست گذاشتین و یه سری چیزا اضافه کردین😂😂😂
فیلم سینمایی Terrifier رو هم کارگردانی کردم که دیگه اصلاً کسی شک نکنه نه؟
آواتار
این حرف شما کاملا اشتباه است در مکزیک مردی ۳۰
ساله بجرم خرید یک لولیتا دستگیر شده فیلمش
هم هست اصلن شما ها چیزی درباره دارک وب میدونید
حرف تو درست نیست و احساس می‌کنم از سایت‌های زرد شایعه‌پرداز خوندیش. داستان این مرد مکزیکی دروغه.
اگر نه یک منبع معتبر از یک روزنامه معتبر بده که گزارش این جنایت رو نوشته باشه، یا از اون بهتر از سایت پلیس مکزیک یا دادگاه مکزیک اگه منبع بدی که عالی می‌شه. نمی‌خوای بگی چنین جنایتی تو مکزیک شده، خود مکزیکی‌ها نمی‌دونن ولی تو می‌دونی که؟ (در کل تو بخش اول پستم این همه از منبع دادن ننوشتم که تو این جا رو هوا بگی یه مرد مکزیکی فلان).

فیلمش رو بدی ممنون می‌شم. (پ.ن: منظورت از فیلم لولیتا اینه؟)

من تو پاسخ نظرات بالایی نوشتم که باید یک پستم درباره دارک‌وب بنویسم. متاسفانه چنان شایعاتی درباره دارک‌وب پیچیده که تمام نشدنیه. من در آینده یه پست درباره دارک‌وب می‌دم، خودم شخصا می‌رم تو دارک وب ویدئو می‌گیرم تا بقیه ببینن چی هست و چی نیست، و سعی می‌کنم شایعاتی که درباره دارک‌وب می‌گن رو نشون بدم که دروغه.
آواتار
@مهدی
خیلی جالبه که به یه کامپیوتری بگی «اصلا از دارک وب چیزی میدونی» قطعاً خیلی بیشتر از تو از دارک وب می‌دونه و این‌همه هم نوشته و حرف زده
جالب‌تر اینه که این‌همه اون بالا از منبع معتبر حرف زده و این همه نمونه و استدلال و علت واضح و بدون ایراد لیست کرده بعد تو عین چی از رو اون استدلال‌ها رد می‌شی و می‌گی این حرف شما کاملاً اشتباهه! پس حتماً مال تو درسته که از رو هوا می‌گی اشتباهه! حتی یه لینک از همون پیج‌های فنِ رائفی‌پور احمق هم نیاوردی که لااقل بگیم به یه جای اشتباهی وصلی مثلاً! کلا تعطیل و پرتی شکر خدا!
آواتار
از پست خوب شما ممنونم. واقعا کمک کننده بود
خواهش می‌کنم.
آواتار
اقا من فیلمش دیدن دست و پاها قطغ کرن ........
فیلمشو بفرست بررسی کنم.

پ.ن: جعلی بودن دو فیلم رو در پستم نشون دادم.
آواتار
فیلم terrifier همچین صحنه ای نداره
داره و عکسش رو از تریلرش از یوتیوب خود کارگردانش گذاشتم! (کارگردانش Damien Leone هست)
بیا خودت نگاه کن:
آواتار
با عرض سلام
و سپاس از توضیحات کاملتون .
سوالی که داشتم اینه که چطور پس استاد رائفی پور درباره این موضوع صحبت کرده ؟
و اینکه شما گفته بودید تا به حال می تونین نام و هویت یک دختر رو پیدا کنین؟
خب وقتی که یک نفر نه می بینه نه می شنوه و‌نه دستی برای نوشتن نه پایی برای رفتن و نه می تونه صحبت کنه چطور ازش هویتی در بیاد؟
سلام دوست گرامی.

آقای رائفی‌پور خودشون باید بگن از کجا چنین حرفی رو زدن. من باور دارم که ایشون منبع معتبری ندارن و ترویج دهنده یک شایعه هستن. نظر کلی من به ایشون مثبت نیست.

زمانی که جنایتی می‌شه عموما هویت مقتول یا فرد جنایت دیده معلومه. مثلاً شما اگه صفحه ویکی‌پدیای قاتل سریالی ایرانی خفاش شب رو ببینید، نام و هویت مقتول‌ها مشخصه. در این جا هم ادعا شده ده‌ها یا صدها دختر دزدیده و لولیتا شدن. خوب این دختران رو که از فضا نیاوردن، دختر، همسر و مادر انسان‌هایی بودن که در شهرها مثل من و شما زندگی می‌کردن. من دارم می‌گم یعنی این همه آدم لولیتا شدن ولی هویت یک نفرشون هم پیدا نشده؟ وقتی دختری گم می‌شه پلیس که دست به جیب نمی‌شینه، این صدها دختری که گم شدن یک دونشون هم پلیس پِی‌ِش رو نگرفته بفهمه این لولیتا شده؟ اگه شده هویت اون فرد چیه؟ چرا ما در اخبار و شبکه‌های اجتماعی و بالاخره این عصر ارتباطات چیزی ازش نشنیدیم.

من البته حرف بالایی رو زدم که تلنگر بیشتری باشم برای شکاک شدن و اندیشیدن. در نهایت چیزی که باید داده بشه سند معتبره. مثلاً خبری از صفحه حوادث خبرگزاری معتبر یا سایت پلیس و مدارک دادگاه.
آواتار
از مطالب مفیدی که انتشار دادید کمال تشکر و قدر دانی را دارم. نظر بنده این هست که چنین موضوعی هرگز نه رد می شود و نه اثبات. این که برای رسیدن به پاسخی درست و منطقی نیاز به یک منبع موثق تایید شده هست کاملا صحیح است ولی این را هم در نظر داشته باشید که نبود منبع موثق هم نمی تونه صد در صد آن جریان را رد کنه...نبود یک منبع موثق فقط راه اثبات صد در صدی را کاهش می ده اما دلایلی بر رد آن باقی نمی ذاره...به خاطر دارم این موضوع را سال ۱۳۹۳ خواندم و بسیار متاثر شدم. دست به جستجو زدم اما داده معتبری نیافتم. هیچ خبرگزاری یا پلیس بین المللی تایید نکرده و هیچ معلوم نیست آقای حمید هیولا این مطلب را از کجا پیدا کرده و هرچه ازش پرسیدم جواب درستی نداد. هنوز هم بعد از این همه سال ننی گه اون پیج انگلیسی را از کجا برداشته و فکر می کنم اگر به ما حقیقت را بگه بسیاری از نقاط کور این جریان باز خواهد شد. من با نظر شما همعقیده هستم اما دلیلی هم برای رد کردن صد در صدی ندارم. عکس ها هم تماما جعلی است. یک سایت هم برای شما ارسال خواهم کرد که به لحاظ سابقه قدیمی ترین سلیت انتشار دهنده این داستان است...
قربان شما.
آواتار
فیلمها خیییلی به واقعیت نزدیکن
این فیلمی که می‌گین رو لینکشو بدین من بررسی کنم.

پ.ن: پست آپدیت شده. دو تا فیلم از لولیتا تو نت پخش بود که جفتش رو نشون دادم جعلین.
آواتار
صحبت استاد رائفی پور رو بشنوید اصل قضیه لولیتا درستهhttps://www.aparat.com/v/9IYSu/%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%81%DB%8C_%D9%BE%D9%88%D8%B1_%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DA%A9_%D9%84%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%A7_%D8%AF%D9%84%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B4_-_%D8%AC%D9%86%D9%88%D9%86_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C_-_%D9%88%D8%AD%D8%B4%D8%AA
سلام. فیلم توی این ویدئو هم جعلیه. من تو این ویدئو یوتیوبم نشون دادم که تنها یک لباس برای یک فتیش جنسیه و دست و پای طرف خم شده توشه.

رائفی‌پور هم که فقط حرف زده تو این ویدئو هیچ سندی ارائه نکرده. داستان اون مرد مکزیکی و فلان بصار هم حقیقت نداره و دروغه. اگه کسی میگه دروغ نیست منتظر اسناد از صفحه حوادث روزنامه‌ها یا سایت پلیس مکزیک هستم.
آواتار
۰۶ نوامبر ۱۸:۳۸ یاصاحب الزمان
یعنی از اروپاکه مهده فسادوکثافته بعیده همچین چیزایی؟جنایات داعش روهم به چشم ندیدین؟باورنمیکنین‌‌چون میخاین‌وجدانتون دردنگیره وخیال خودتون‌راحت باشه.اونوقت شماهامیدونین ستادرائفی پورنمیدونه؟هرکی رائفی پور رو کوبیده عقده شخصی بوده.وگرنه ایشون فوق العاده اطلاعات بالان باسندصحبت میکنن
این که از نظر تو «چیزی بعید نیست» به معنی وجود داشتنش نیست. صدها داستان می‌شه تعریف کرد که از نظر تو وجودش بعید نیست ولی به معنای حقیقت داشتنش نیست.

«با سند صحبت میکنن»، کدوم سند؟ از چی داری حرف می‌زنی؟ من که ویدئو رو دیدم رائفی‌پور فقط داستان تعریف کرده کجا سند ارائه داده!؟ اگه جای دیگه‌ای رائفی برای حرفاش درباره لولیتا سند ارائه کرده بهم بده ببینم.
وقتی تو ادعایی می‌کنی و به چیزی باور داری باید براش سند داشته باشی. وقتی سندی نباشه فرقی با افسانه نمی‌کنه. در این مورد عروسک لولیتا هم افسانه و شایعه هست و هیچ حقیقتی نداره. باید به اینم فکر بشه که این انبوه عکس و فیلم جعلی و فوتوشاپی از کجا و به چه دلیلی اومده.
آواتار
۰۶ نوامبر ۱۸:۴۴ یاصاحب الزمان
من خودم با دیدن فیلم عجیبی از همچین صحنه ای کنجکاو شدم لولیتا چیه
وبهیچ عنوان ساختگی نبود.
بنظرم حرفا و‌مقاله ت با عکسایی ک گذاشتی بعید نیست ساختگی باشه
ترجیح میدم ازیه استادباسواد اطلاعات بگیرم تا از یه دانشجو.اینکه خیال کاربرارو راحت کنی خوش خیال باشن همچین چیزی نیست خودش یه جنایت و حق الناسه
کدوم فیلم؟ بده بررسی کنم. تو پستم به جعلی بودن دو تا فیلمی که ازش دیدم اشاره کردم.
+ کدوم عکس من بعید نیست جعلی باشه؟ دقیق بگو که بتونم جواب بدم. انقدر گنگ و رو هوا حرف نزن.
آواتار
۰۶ نوامبر ۱۸:۵۴ علی اکبر
سلام.
شما چرا اینقدر اصرار دارید که بگید دروغه؟!
چون واقعیات پشت پرده ی جنون جنسی در غرب رو فاش می کنه؟! متاسفانه ترویج سکس با آزار و اذیت و خشونت در غرب چیزی نیست که بشه روی اون سرپوش گذاشت. بله ممکنه قطع کردن دست و پا رو بگیم دروغه. ولی خیلی چیزها واقعیت داره.

در ضمن همونطوری که میدونید از این اخبار جعلی بر ضد اسلام و ایران به حدود هزار برابر منتشر میشه و آیا شما نسبت به اونها هم مطلب میذارید؟!

سلام، چون دروغه و من می‌دونستم دروغه و حقیقت برای من مهمه به این دلیل.
باید از کسی که نمی‌خواد حقیقت روشن بشه پرسید چرا اصرار بر پوشاندن حقیقت داره. تو چرا اذیت می‌شی حقیقت رو بشنوی؟

بله من در توان و وقتم درباره چیزهایی که می‌دونم دروغ بزرگیه و ببینم کسی جز من بهش درست نپرداخته می‌نویسم. آیا تو زیر پست‌های «اخبار جعلی بر ضد اسلام و ایران» هم می‌ری بهشون گیر بدی که آیا درباره باقی شایعات می‌نویسین یا نه؟
البته این حرفت ربطی به مطلب من نداره. اگه به مطلبم نقدی داره نقدتو بگو. مغلطه حمله به شخص نکن و نگو که تو درباره بقیه چیزها ننوشتی، چون جاده خاکیه.
آواتار
سلام سرندیپ
چه نظرات عجیب و غریبی بعدا اینجا نوشته شده! آدم واقعا از خودش می پرسه اینها کی هستند؟ چرا اینقدر تعصب دارند؟ از چی دارند دفاع می کنند؟ حرف های کلی و صفر و صدی می زنند: غرب مهد فشاد و فحشاست!! پس شرق چیه؟! :)))) بخدا آدم خنده ش می گیره نمی دونه چی بگه! مخ های شسته شده! خوب هم شسته شده! باید دید شوینده ش چه مارکیه! احساس تنهایی نکن. امیدوارم که جواب آزمایش ت هم خوب باشه. :)
سلام بندباز. ممنون لطف داری.
آواتار
۱۷ نوامبر ۰۴:۳۹ سیدعلی اکبر موسوی
کارشمادرست که وقت گذاشته بودید, ولی دروغ بودن این مطالب دلیل بر نبودن جنایات توسط سرمایه دارها و سلطه گرها نیست,, حتی اگر کل خبر درباره دراک وب هم ساختگی باشه, اما وجود این طور فسادهای اخلاقی و مالی در دنیا بی داد می کنه, برای مثال به یک کلیپ از صادق شیرازی اشاره می کنم که تقطیع شده بود ودر سخنرانی زنان را حیوان خطاب کرده بود, بعد کلیپ کامل تری ازهمان سخنرانی پخش شد که درواقع این حرف رو نقل وقول اززبان فیلسوف ایرانی گفته, ,, دراصل هردو کلیپ یعنی اولی که قطع شده بوده و کلیپ کامل آن بود کار طرفداران شیزاری بود,, با اولی خبری نامناسب رو نسبت می دهند به این شخص و در دومی نشان می دهند که این فرد مظلوم بود و مثلا دشمنانش می خواستند بدنامش کنند واین هم مدرکش,,, حالا شاید خبرهای کذب با تصاویر جعلی شاید کار خود همین جنایت کارهاباشه که با لو رفتن جعلی بودن خبر خودشون مظلوم نمایی کنند,, در حالی واقعاشبیه همین جنایت هارو انجام می دهند
یادم نمی‌یاد جایی در مطلبم از دروغ بودن لولیتا نتیجه‌ای گرفته باشم. این مطلب فقط داره به شایعه‌ای اینترنتی می‌پردازه، اصرار چند نظردهنده به جنایات فلان و فلون رو نمی‌فهمم چه ربطی به مطلب من داره!
این پست داره می‌گه عروسک لولیتا شایعست، همین و نه بیشتر.
آواتار
خیلی کارت ارزشمنده، واقعاً نمی‌فهمم چرا هنوز این اسناد خفنت نتونستن به اون حدی که باید پخش بشن و دیده بشن. من به نوبه‌ ی خودم رفتم کانالهایی که اراجیف این مرتیکه رائفی‌پور رو منتشر می‌کنن ریپورت کردم و به دیگرانی که مغزشون هنوز کامل شسته نشده هم پیشنهاد می‌کنم این کار رو بکنن، هر یه دری، حتی کوچکترین دری که به سمت این آشغال و طرفدارانش بسته بشه هم غنیمته. برید ببندید دوستان
ممنونم.
اتفاقا همین دیشب یک ویدئو اختتامیه در نقد کلیپ لولیتا رائفی‌پور تو یوتیوبم آپلود کردم و گمونم دیگه این مسئله به طور کل تموم شده بعد این ویدئو.
دیده شدن برای منی که تریبونی ندارم ساده نیست. حتی همین قدری که دیده شده هم انتظار نداشتم بشم.
آواتار
واقعا دستتون درد نکنه،
موضوعات اینچنینی مخصوصا در فضاهای ناشناخته ای مثل دارک‌وب خیلی زیادن.
ممنون میشم اگر از این دست افشا سازی ها بیشتر داشته باشین🙏🙏
خواهش می‌کنم. تو کانال یوتیوبم سعی کردم در حد توانم شفاف‌سازی کنم.
آواتار
سلام
من معتقدم که امروزه تو دنیا جنایات زیادی صورت میگیره امروزه از جمله در کشور خودمون که گفته میشه زنی توسط چند مرد بهش تجاوز شده و بعد بدنش قطعه قطعه شده و جاهای مختلفی انداخته شده یا مثلا تو همین دارک وب همون زنی که سرش رو اول بریدن بعد بهش تجاوز کردن خب درسته که دنیا توش کارای کثیفی گاهی اتفاق میفته و خب ما باید از لحاظ اعتقادی به امام زمان اعتقاد داشته باشیم و خب منتظر نابودی این ظلمها باشیم ولی یه قضیه اونم اینکه بی مدرک حرف نزنیم. اخه یه ادمی که دست نداره پا نداره دندون نداره حنجره نداره اندام تولیدمثل نداره چشم نداره گوش نداره و روزانه کلی ازار میبینه احتمالش خیییللللیی کمه که زنده بمونه بعلاوه اینکه به قول شما هیچ مدرک صریحی وجود نداره براش دارک وب و دیپ وب یه چیز ناشناختست شاید همونطور که تو اتاق رد روم ادما رو میبرن شکنجه میکنن شاید فیلمای این دخترا رو هم ساختن برای شکنجه روح های ما و این وسط یه عده مثل رائفی پور برای بد نشون دادن غرب(که البته نمیگم بد نیستن ولی دیگه نمیشه دست به خرافه زد با این کار) میان و این قضیه رو بولد میکنن خواستم بگم اقای رائفی پور ادم خیلی اغراق کنی هستن و نباید صرفا بخاطر حرفشون این چیزا رو باور کنیم. بعلاوه دنیا که بی صاحاب نیست که هر کسی هر غلطی بخواد بکنه که! پلیس داره،قانون داره، از همه مهمتر خدا و امام زمان داره. بعلاوه ادما که از سنگ نیستن که بخوان با همچین عروسکایی لذت جنسی ببرن، چون امروزه انقد ادم هرزه تو جامعه هست که برای ارضای خودشون نیازی به این کارا نباشه، بعلاوه امروزه اونقد روشای روانشناسی برای انجام این کارا هست که نیاز به بریدن دست و پا نباشه همونطور که ایلومانیتی امروزه داره از طریق رسانه ها باورای خودش رو به مردم میقبولونه و میبینید که موفق هم بوده تا حدودی برای القای فرهنک های خودش به جامعه
بنظرم در حال حاضر لولیتا یه شایعست و امیدوارم که در اینده نیز از شایعه فراتر نرود
ممنونم از شفاف سازیتون واقعا حالم این چند روزه بد بود خیلی خوب شد که به سایت شما سر زدم خیالم راحت شد.
آواتار
اینقدر تو کله غرب چرا میزنین تو کشور خودمون هم این چیزا وجود داره تو خبرگزاری جوان خوندم یکی خواهرش را کشته تیکه تیکه کرده ریخته تو توالت اب گرفته روش
ولی شایعه لولیتا خیلی ظالمانه و دردناکه ادم خیلی ناراحت میشه وقتی میشنوه
حتی فرد بعد لولیتا شدن زنده بمونه بدن برای بی تحرکی ضعیف میشه تازه بعد غذا لازم داره و حموم و مدفوع هم میکنن بلند مدت نمیتونن زنده بمونن برای همین بیشتر شبیه یک شکنجه میباشد که شکنجه و قاچاق زنان همش دارن میکنن اگه زیاد عمر میکردن خیلی بد بود
تازه لولیتا کم فروش میره چون میشه بدون دارک وب و قانونی و با پیک دم در خونه از این عروسک جنسی ها خرید ؟
https://www.siliconwives.com
ممنونم از این مقاله من کلی اخبار ناخوشایند خوندم داشتم بیماری روانی میگرفتم
آواتار
چجوری وبسیایت های معتبر رو علمی رو پیدا کنیم و تشخیص بدیم؟(چه فارسی زبان چه انگلیسی زبان...)
حداقلشون اینه که صفحه ویکی‌پدیا دارن.
+ بهتره مربوط به یک موسسه‌ای باشن. مثلاً خبرگزاری رسمی یک کشور.
آواتار
سلام
شما خیلی کامل ثابت کردی ک دروغه و کاملا ممنون چون دغدغه یه مشت پسر و دختره نوجون شده ولی خب از حق نگذریم این دروغه
ولی خب قاچاق ادم میشه
تجاوزای جنسی خیلی بد میشه
کشتن انسانا به بدترین شیوه
کشتن حیوانات به بدترین شیوه
همه مغز های مریضو روانی رو نشون میده یه سری از افراد چه اندک چه زیاد کارایی بدتر از این دارن میکنن
امروز یه جشنواره تو چین بود فک‌کنم ک‌جوری اشپزی میکردن هنوز حیون زنده بود نفس میکشید بعد پخت
این ک دست پای یکیو قط کنن بهش تجاوز کنن اصلا لازم نیس تا وقتی هستن ادمایی ک میدزدنو حبس میکننو به صورت سلامت تجاوز میکنن کی به یه دختر بی دست بی پا بی دندون حس داره سالمشو انقد تجاوز میکنن ک میمیره هیچوقتم پیدا نمیشه
یه سری چیزا افسانس
ولی کثیف بودن یه سری مغزا و رفتارا غیر قابل انکاره
ممنون از سایتت
آواتار
مطلب جالبی بود مرسی
آواتار
چرا هرچی به ضررتان هست تکذیب کردید؟
بعدش چرا فقط پیام موافقین را آوردید؟
جمع کنید مسخره بازی را
این همه ابزار شکنجه و بدبختی در اروپا بوده، حالا ماله کشیدن و ماست مالی کردن و توجیه کردنش گردن شما نوکرهای بی جیره و مواجب هست.
شکنجه های قرون وسطی و تفتیش عقاید را به پست بزارید و انکار کنید
این چه چرندی هست که گفتی تو مگه علم غیب داری که من چه پیام‌هایی رو نیاوردم؟ من همه پیام‌ها رو تایید کردم از جمله پیام تو! پس معلوم شد یک تهمت زن هستی.
یعنی چی هر چی به ضررمه تکذیب کردم؟ چه چیزهایی به ضررم بود که راست بودن و تکذیب کردم؟ این همه پرت‌و‌پلا چیه می‌گی پشت هم!؟
مسخره‌باز کسیه که بدون سند و مدرک چنین داستان افسانه‌ای‌ای رو باور می‌کنه. جای داستان سرایی و این مهملات می‌تونی چهار تا سند درست حسابی رو کنی.
آواتار
وقتی چشم و گوش روی حقیقت و واقعیت بسته است هر سند و مدرکی آورده بشه میگید دروغه.
الان شکنجه های قرون وسطایی اروپا را چه ماله ای میکشید؟
مثل هم هستند
تو اول مدرک رو بیار بعد درباره چشم و گوش بقیه نظر بده.
چه ربطی به شکنجه قرون وسطی داره چرا آسمون به ریسمون می‌بافی؟
این پست درباره تجارت لولیتاست اگه مدرکی در این باره داری خوشحال می‌شم بشنوم.
آواتار
سلام
جدای از همه دلایل چرا باید برای لذت جنسی همچین کاری کنن
مگه غیر اینه که تحرک بخشی از لذت و کیفیت سکس هست
شما هرچقدرم بی تفاوت باشی باز دوس داری موقع سکس حالت عوض کنی
پس یه بدن بدون دست و پا به چه کاری میاد
من لولیتا رد نمیکنم ولی اصلا فکر نمیکنم گسترده باشه نهایتا موردی بوده
آواتار
سلام کاملا درسته خواهشمندم کمتر دروغ بگو.کی پولت داده تا جنایات غربی هارو پنهان کنی؟؟؟
آواتار
سلام دوست عزیز
آیا استاد رائفی پور برای اثبات حرفاش به این عکسها استناد کرده؟؟؟
یا اون کسانی که این عکسهارو گذاشتن سند و مدرکشون این بوده؟؟؟؟
شما نهایتا با سعی فراوان ثابت کردی عکسها اصلش مال کجا بوده!


آیا کسی بهش استناد کرده ؟
خودت میگی تو گوگل زیاده !

شما سعی کردی آفرین ، اما اصل ماجرا رو نتونستی رد کنی

اما استاد رائفی پور سعی بر اثباتش به شما ندیدیم
یا هم علاقه و ارزشی برای اثبات از استاد ندیدیم

سایتها یا وبلاگها یا پیجها یا کانال ها یا هر کسی
هدفشون از اون فتوشاپ ها برای القای بهتر مطلبشون بوده حالا درست یا غلط

شاید اگه از خودشون میپرسیدی بهت میگفتن اصلش از کجا بوده و زحمت شما کمتر میشده

صحبت از یک جریان مخفی و جنون جنسیه شما با عقد عوام مقایسه نکن

سلام، ممنون بابت نظرت. اول می‌خوام تاکید کنم که پست من درباره عروسک لولیتا و هر چیز ازش در نت موجوده هست نه صرفا حرف‌های رائفی‌پور. در ادامه:
این حرفت درست نیست و انگار ویدئو یوتیوبم رو کامل ندیدی. گرچه در ویدئو مصاف به چندین عکس اشاره می‌شه که من جعلی بودنشون رو نشون دادم، اما رائفی‌پور مستقیما به ویدئوای از عروسک لولیتا اشاره می‌کنه که من اون رو هم جعلی بودنش رو نشون دادم. از طرف دیگه رائفی‌پور خبر کذب دست‌گیری عوامل لولیتا رو در مکزیک می‌گه و اون ویدئو جعلی رو بهش نسبت می‌ده که اون رو هم تو ویدئو گفتم که دروغه.

می‌تونی از این جای ویدئو رو در لینک زیر ببینی:
آواتار
سلام
توضیحاتت رو خوندم..
و همون اول اون دختره نمی خنده، من فیلمشو دیدم داره زجه میزنه!
بقیش رو هم نرفتم دنبالش..
فقط دوست داشتم ببینم چی گذاشتی.
اون دختره رو دیگه فیلم سینماییشو از یوتیوب خود کارگردانش گذاشتم که بفهمی فیلم سینماییه! اسم فیلم و همه چی هم هست برو خودت ببین!
آواتار
۲۵ اکتبر ۰۰:۰۷ ی بنده خدا
پناه بر خدا ازشر شیطان و شیطان صفت
از این آدم دوپا هر چی بگی بر میاد!
من به شخصه دوست ندارم این چیزای بد و منفی رو که حال آدم رو میگیره باور کنم.اما این رو باور دارم که از آدم بی دین و ایمان از خدا بی خبر باید ترسید!
آواتار
فقد میتونم بگم خوشحالم که واقعی نیست
آواتار
آقا خدا خیرت بده چقدددد خوشحال شدم این پست و دیدم ممنون واقعا از وقتی که برای جمع آوری اطلاعات و اسناد کردین خیال یه ملت و راحت کردین مرسی ♥️
آواتار
تمام کامنتها رو خوندم و بیشتر از قبل مطمعن شدم کسانی که پامنبری و مرید رائفی پور هستند کینه و بغض خاصی نسبت به غرب دارند و فقط دوست دارند صحبتهایی که به کینه و بغضشون التیام داده میشه رو باور کنند. خیلی منطقی میگی آقا مدرک درست حسابی بیار، باز طبق همون سبکی که آموزششو دیدن درخواست و سوال رو نادیده می گیرند و شروع به شلوغ کاری و ... می کنند. خبر خوب اینه که تعداد این افراد سال به سال داره تو مملکتمون کمتر میشه و مردم باسوادتر و منطقی تر
آواتار
۲۴ مارس ۱۰:۳۹ جابر داداش ماهر از اونور قاهر😂
دا، تو یعنی میگی همه اینا دروغه؟ 😂 خب عکسایی که بیرون زده که خیلی امکان داره دروغ باشه. معلومه وقتی منبعت سایتای گوگله، همین میشه. تو خودت تا الان وارد دارک وب و دیپ وب شدی که اینا رو انکار می کنی؟ میگن منبع تجارت لولیتا تو دارک وبه. خوب تو هم به جای تکذیب عکس ها، یه مدرک از دارک وب بیار. یاثابت کن که دارک وبی وجود نداره. دوماً راجب رائفی پور و نظریاتش بگم که، ۶٠ درصد تحلیل های سیاسیش از نظر من کاملا درست بوده و لقب نوسترآداموس زنده ایران واقعا بهش میاد. سوماً راجب تئوری های توطئه و فراماسونری و ایلومیناتی و اینا، باید خودت بری توی قضیه تا بعد بیای بگی دروغه و اینا. حرفم به هر دو طرف : تا وقتی خودت نرفتی توش، چرند نگو عزیزم
صرفا توی دارک‌وب رفتن کار خاصی نداره و تو ویدئوهای یوتیوبم نشون دادم که چطور می‌تونی بری. این مسائل مربوط به دارک‌وب بیشترشون یک سری دروغ‌ها و شایعات خنده‌دارن که دارن به خوردتون می‌دن.
آواتار
۲۲ آوریل ۱۴:۰۷ نازنین زهرا
دیروز یکی از دوستام برام یک پست فرستاد انسان‌هایی که شبیه سگ زندگی می‌کنن و شریک جنسی صاحب‌شون هستن قلاده انداخته بود گردن مردی که لباس چرمی سیاه پوشیده بود و چهاردست و پا راه می‌رفت خیلی ناراحت شدم سرچ کردم ببینم صحت داره یا نه که عروسک‌های زنده لولیتا رو دیدم انقدر حالم بد شد نه می تونستم گریه کنم نه کار دیگه فقط به انتقام فکر می‌کردم که چطوری میشه از اون دکتر و از اون خریدار انتقام گرفت صبح از سردرد و بی‌خوابی چشام قرمز شده بود بلز شروع کردم به سرچ کردن تا این‌که مطلب شما رو دیدم و به آرامش رسیدم باورش برام سخت بود انسان تا این حد رذل باشه و خدا می‌دونه که چقدر دلم‌برای اون دخترها سوخت باز با خودم می‌گفتم پس این سازملن حقوق‌بشر کجاست این تمدن این قانون کجاست چرا جلوی این افراد رو نمی‌گیره
امیدوارم صحت نداشته باشه و شاهد تنزل انسان تا این حد نباشیم
ممنون از مطلب خوبتون
آواتار
واسم جالبه یه عده که خودشونم فریب این عکسارو خوردن دارن گیر میدن به رائفی پور که چرا در این باره حرف زده. خب اونم یه آدمه ممکنه اشتباه کنه منصف.
آواتار
۰۱ می ۱۴:۰۲ محمد جواد
ممنونم که احمق بودن رائفی پور بهمون ثابت کردی اینها یک عمره دارن با این اراجیف دنیای غرب بد نشون میدن
آواتار
حتی با عدم وجود مدرک ک حالا یا شما پیدا نکردید یا حالا نبوده نمیدونم اما میدونم تو دنیایی زندگی میکنیم ک خیلییی کثیفه و اینکه بعله کلی دختر گم میشن ک پلیس نمیتونه هیچ رد و نشونی ازشون پیدا کنه . فیلم ۳۶۵ روز رو ببنین ک بر اساس یه داستان واقعی ک دختری رو در اتریش از جلو مدرسه دزدیدند و به مدت حدود ۱۰ سال برده جنسی بوده
نمیخوام بگم ک تعداد این اتفاقات زیاده اما میخوام بگم ک وجود داره و خیلی تلخ و غم انگیزه
آواتار
من واقعا اون کلیپی که طرف رو لباس چرم پوشونده بودن باور کرده بودم. فریب خور های گرامی اون آدم چرم پوش ویدیوهای دیگری هم از خودش داره. میره پمپ بنزین، جنگل ، راه میره از خودش سلفی میگیره. پاهاش هم قطع نیست. جمع کرده پاهاش رو. اصلا ویدیوهاش توی کانال خودش در یوتیوب هست. کلیپ های رائفی رو دیگه نگاه نمیکنم. از هرچیزی استفاده میکنه تا یه سخترانی بکنه. ظاهرا درست و غلطش فرقی نمیکنه براش
آواتار
۲۴ جولای ۲۰:۱۷ اژدهای هفت سر
اقا چرا مردم رو از واقعیتهای موجود که پروفوسور رایفی پور،اسناد بزرگ ، و پژوهشگر مافوق ارشد اخرالزمانی و غرب ستیز بزرگ ، میگن رو زیر سوال میبرید ؟؟پژوهش های معتبری که نتیجه سالها تحقیق های آکادمیک و میدانی بوده و چندین مقاله سوپرفوق بین المللی ازش استفراق شده ..... چرا اینکارو میکنید با محققین برجسته دانشگاهیمون ؟؟ من خودم ادم پولداری هستم ،مریض جنسی هم هستم ،جنسم مریضه ،حالش اصلا خوب نیست ،دوبار بردم بستریش کردم خوب نشده ،، تا الان سه تا عروسک جنسی لولیتاخریدم دونه ای ۴۰ هزار دلار ، گفتم همه احساساتشون رو از بین ببرن ،،گفتم سرشونم ببرن ...حالا دیگه خیالم راحته ،،تو یخچال نگهشونمیدارم
آواتار
مطلب شما را خواندم والبته برخی از نقدها بر این شایعه را میپذیرم لاکن بنظر میرسد یک تم انتقام در فرمایشات شما نهفته است.
حتی فضایی که در کامنتها میبینم تقابل بین موافقان و مخالفان یک شخص است و این اصالت مطلب را زیر سوال میبرد.
شاید بگمان برخی کامنتها به شخص شما مربوط نباشد ولی واقعیت این است که متن شما مخاطب را وادار به جبهه گیری علیه شخص خاصی میکند.

از طرف دیگر در متن سعی کردید با ظرافت موضوع اصلی را ابزاری برای تحریف واقعیت در سطح کلان نشان دهید که قطعا اگر پاسخ دهید منکر میشوید.
موضوع آخر یقینا در فضای گفتمان نقد و نظر باید با رعایت احترام باشد و به قول یکی از مخاطبانتان درصدی احتمال برای خودتان همدر نظر بگیرید.
در کل از مطلبتان استفاده کردم و برخی حقایق برایم روشن شد و مجبور به بررسی بیشتر شدم
به امید موفقیت برای همه طالبان حقیقت
یاحق
آواتار
خیلی عالی بود مطلبتون . من فکر میکردم واقعیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
سرندیپیتی تنها نام شخصیت صورتی کارتون جزیرهٔ ناشناخته نیست؛ «serendipity» واژه‌ای انگلیسی با پیشینه ایرانیست که به یافته‌ای نیکو به صورت ناگهانی اشاره دارد. دست‌آوردی اتفاقی و مثبت که جوینده به دنبالش نبوده، اما به دستش آورده.
همان‌طور که بعضی آدم ها ناگهان خوشبخت می‌شوند، همان‌طور که شاید شما یک روز سرندیپیتی خود را بیابید.

پ.ن: واژه سرندیپیتی از واژه ایرانی سرندیپ ساخته شده. سرندیپ به معنای سریلانکایی است.


ذات متن برای خوانده شدن است. کپی بدون ذکر منبع مجاز می‌باشد.