دلار و یازده سپتامبر، راست یا دروغ؟

وقتی خیلی بچه بودم، یک روز پسر عمم می‌گفت که ‌حملات یازده سپتامبر کار خود آمریکایی‌ها بوده چون اون روز هزاران کارمند یهودی برج‌ها با هم نیومده بودن. من اون زمان باور کرده بودم و برام خیلی جالب بود اما چندین سال بعد فهمیدم که این حرف حقیقت نداره و شایعه‌ای بیش نیست. این روزها بعد از این که بحث کرونای ساخت آمریکا مطرح شد دیدم که بعضی‌ طرف‌دارهای این نظر می‌گن چون یازده سپتامبر کار خود آمریکا بوده، ازش اینم بعید نیست. زمانی که دلیل این ادعاشونو خواستم یا جوابشون همون شایعه نادرست یهودی‌های سر کار نرفته بود، یا یک چیز خیلی جالب‌تر؛ با نگاه به طراحی اسکناس دلار می‌تونین جنایت آمریکا رو اثبات کنید!

من در این مقاله می‌خوام پاسخی به این شایعه جالب بدم.


ماجرای راز دلار و ‌حملات 11 سپتامبر سادست؛ فاجعه برج‌های دوقلو و کشته شدن کلی آدم در اصل نه به دست تروریست‌های بن‌لادن بلکه با دست‌های پشت پرده آمریکا و فراماسونرها و یهودی‌های جهان بوده. برای اثبات این ادعا هم کافیه اسکناس دلار رو بگیرین و تا کنین تا برج‌های دوقلوی پس از برخورد هواپیماهای بویینگ رو ببینید.

شما دلارهای امروزی رو می‌گیرید و تا می‌کنید و حس می‌کنید که بله شبیه برج‌های در آتش شده؛ ولی می‌پرسید خوب این دیگه چه روش عجیبی برای اثبات ادعا هست؟ پاسخی که می‌گیرید اینه که آمریکا و فراماسونرها در حالی که دوست ندارن مدرک محکمی از خودشون بدن که دادگاهی بشن، دوست دارن رمزی از خودشون نشونه بذارن؛ اون وقت شما هم می‌دونین کار اون‌هاست و ازشون می‌ترسین و هم نمی‌تونین به صورت دادگاهی اثبات کنید.

ولی مشکل اول وقتی پیش می‌یاد که می‌فهمید این اوریگامی حتی روی دلارهای چاپ 1996، یعنی حدوداً 5 سال قبل از حادثه 11 سپتامبر هم جواب می‌ده.

دلار و یازده سپتامبر

شما می‌گید که خوب نشد دیگه! این‌ها قبل از واقعه چاپ شدن؛ پس همون کار تروریستی القاعده بوده. ولی اونا می‌گن نه صبر کن! این تازه نشون می‌ده که چقدر اون‌ها برنامه‌ریزی داشتن و از حداقل از 5 سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودن برای این کار. انقدر برنامه‌ریزیشون دقیق بود که حتی نحوه ریخته شدن برج‌ها رو هم به خوبی نشون دادن تو دلارها. نباید یهود رو دست‌ کم بگیری.

بعد از اون من می‌گم باشه! پس می‌ریم رو دلارهای قدیمی‌تر امتحانش می‌کنیم. برای پیدا کردن عکس دلارهای قدیمی هم رفتم تو این سایت. من این جا یک بیست دلاری سال 1963 و یک پنج دلاری سال 1950 و یک کارت پستال سال 1913 رو به همین روش و با استفاده از فوتوشاپ تا کردم. (اگه می‌پرسید چطور، جلوتر می‌بینید که آسونه). و با کمال تعجب می‌بینیم که باز هم برج‌های دوقلو توشون هست!

یازده سپتامبر در دلار آمریکاخوب، اون طرف باید آدم خیلی جالبی باشه که روی دو مورد اول بگه: «آره فراماسونری خلاصه از 50 سال قبل از حادثه نه تنها برنامه‌ریزی کرده بود تازه رو دلار هم با نقاشی حک کرده بود که تاش کنی معلوم بشه». ولی دیگه خیلی خیلی باید آدم عجیبی باشه که سر عکس سال 1913 که بیش از صد سال پیش گرفته شده هم همین حرف رو بزنه چون خود برادران رایت اولین پرواز موفق با هواپیما رو در آخرین هفته‌های سال 1903 داشتن، یعنی تقریباً 1904!

ولی شاید این سوال پیش بیاد که خوب صرف نظر از این حرف‌ها چرا با این تا کردن شبیه برج‌های دوقلو به نظر می‌رسه؟ پاسخش سادست. کلید تو چیزی هست که بین همشون مشترکه و اونم ساختمان کاخ سفید هست که نزدیک دویست سال پیش ساخته شده. درخت‌های دو ور کاخ‌ سفید طی تا شدن این پاریدولیا رو تو شما ایجاد می‌کنن که انگار برج‌های دوقلو هستن ولی اگه با دقت بیشتر نگاه کنین می‌بینین که حالا همچین هم شبیهش نیست. در حقیقت هر چیزی که شامل عکس مستقیم کاخ سفید باشه رو تا کنید چنین تصویری به دست می‌یاد. من پایین رو عکس واقعی خود کاخ انجامش دادم.

دلار یازده سپتامبر آمریکا دروغ

ولی در کل یکی از مشکلات این نظریات توطئه روش‌های نامتعارف برای اثبات چیزهاست. من قبول دارم که چیز جالب و بامزه‌ای هست ولی برای ارائه مدرک، بهتره چیز بهتری از تا زدن یه سری کاغذ داشته باشید! اتفاق‌های جالب همیشه پیش می‌یاد. مثلاً با این روش‌ها می‌تونیم بگیم کارتون باب اسفنجی هم یه دستی داشته تو 11 سپتامبر. و یا مثلاً تو ایران زمانی که دلار ده هزار تومن شده بود عکس زیر در اومد. این یعنی ایران توطئه طراحی کرده بود که دلار رو بکنه 10 هزار تومن؟ نه این فقط یک اتفاق بود.

باب اسفنجی و یازده سپتامبر دلار ده هزار تومن

از این داستان‌ها دربارهٔ پول بیشتر از این‌ها هم بوده. مثلاً به پول 100 تومنی عکس مدرس می‌گفتن باغ ‌وحش چون توش می‌شد روباه و جوجه تیغی دید. و خوب همه این‌ها اتفاق هست، نه چیزی بیشتر از اون.

آواتار
۲۴ مارس ۱۳:۴۵ فاطمه .ح

عالی نوشتی! :))

آواتار
۲۴ مارس ۱۶:۱۰ شیرین عبادی

تقریبا با هرچیزی اینکارو کردن؛ از پول و نقاشی و عکس گرفته تا آیه های قران و اعداد و ارقامش :)))) من به ذهن اینها حسودی م میشه جدا :))))

آواتار
۲۵ مارس ۰۵:۱۳ صـــالــحـــه ⠀

در مورد نیمه اولِ مطلبت کاملا باهات مخالفم چون اگر فقط یک مستند از مستندهای مختلفی که در مورد این مساله ساخته شده رو ببینی، میبینی که بله! شواهد و مدارک بیش از چیزی هست که بتونی انکار کنی که سقوط برجهای دوقلو کارِ کسی غیر از آمریکا بوده باشه. فقط کافیه یه ذره جستجو کنی.

اما در مورد نیمه دوم که اثبات اتفاقی بودن این ماجرای دلاره، به نظرم جالب بود و صد البته نباید مساله‌ای به این مهمی رو به این مسخره بازی‌ها تقلیل داد. کاری که بعضی‌ها نادانسته می‌کنند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

دقیقاُ کجای نیمه اولم؟ با کدوم جملش؟
آواتار
۲۵ مارس ۰۵:۲۴ صـــالــحـــه ⠀

یک روز پسر عمم می‌گفت که یازده سپتامبر کار خود آمریکایی‌ها بوده، چون اون روز هزاران کارمند یهودی برج‌ها با هم نیومده بودن. من اون زمان باور کرده بودم و برام خیلی جالب بود؛ اما چندین سال بعد فهمیدم که این حرف حقیقت نداره و شایعه‌ای بیش نیست.

serendipity.blog.ir

آهان. یعنی می‌گی جمله «اون روز هزاران یهودی کارمند برج‌ها با هم سر کار نیومده بودن» درسته و شایعه نیست؟
خوب اگه این طوره، آیا منبع معتبری داری برای این حرف؟
-----------------------------------------
چون چندین روز گذشته و منبع معتبری ارائه نشده اینو می‌نویسم که کسی که این جا رو می‌خونه دچار این شایعه نشه. این گفته دروغ و شایعه هست. سایت اسنوپس (معتبرترین سایت راستی‌آزمایی) در یک مقاله بررسیش کرده و حتی گفته این شایعه از کجا شروع شده. در کل صدها یهودی هم در برج‌ها کشته شدن در اون روز.
آواتار

مطلب سرشاری شده.

یعنی اگه کسی بعد از مطالعه این مطلب، همچنان بر قضیه دلارها پافشاری کنه؛ باید از تکنیک الاغ اسپانیایی بهره برد برای توجیه :)

واقعاً بهره‌ای از استدلال نبردن این عدّه. متاسفانه این باورهای خیالی، در ایران بازار داغی داره. و امثال ر.پ برای خودشون ده‌ها هزار مرید نوجوان و جوان پیدا کردن. کمپین فارس من، 52 هزار تا امضاء جمع شده برای ساخت برنامه نود سیاسی این طیف :) 

https://my.farsnews.ir/c/17371

[G]

البته چون این جا فقط یه وبلاگ کوچیکه گمون نکنم افراد زیادی این پست رو ببینن. امیدوارم به درد چند نفری بخوره خلاصه.
آواتار

خیلی از حرف هایی که زده میشه یقینا از سر توهمه و بیشتر برای بازارگرمی؛ ولی به قول آل پاچینو توی وکیل مدافع شیطان بزرگترین حربه شیطان این بود که این باور رو به وجود اورد که وجود نداره!

البته این دیالوگ فیلم وکیل مدافع شیطان و یا آلپاچینو نیست. تا جایی که یادمه تو فیلم مظنونین همیشگی دیالوگ کوین اسپیسی بود.
آواتار

الان که گفتی شک کردم؛ نه که اونم همش درباره شیطان بود!

ولی گمونم اونم همچین دیالوگی داشت

من چنین دیالوگی رو تو اون فیلم یادم نمی‌یاد. ولی این دیالوگی که می‌گی مال فیلم مظنونین همیشگی هست تو این‌ صحنه.
آواتار

دیالوگ مظنونین همیشگی رو خاطرم هست کاملا

آواتار
۱۸ جولای ۲۱:۴۱ نرگس شاطریان

خب این درسته که این چیز ها کاملا سابت شده نیس

ولی خب اینم عجیبه که کاخ سفید اگر تا بشه شبیه دو برج میشه و اصلا چرا کاخ سفید توی دلار هاشونه

یا مثلا از کجا معلوم اینکه توی موهای زنه شیطان بوده عمدی نبوده و ب جای اتفاق جاش نزدن¿¿¿¿¿

به نظرم شمام بدون مدرک خاص صحبت نکن : )

یعنی می‌گی کاخ سفید رو ۲۰۰ سال پیش طوری ساختن که تا بشه شبیه برج‌های در حال سوختن بشه؟ :))) یعنی دو قرن پیش؟ یک قرن پیش از اختراع هواپیما؟

بدون مدرک صحبت کردن یعنی همین که تو می‌گی "از کجا معلوم؟" و فکر می‌کنی مدرک آوردی، و مدرکتم تا کردن یه کاغذه.
از کجا معلوم تو آدم فضایی نباشی؟ اصلا از کجا معلوم دوستات آدم فضایی انسان‌نما نیستن؟
این حرفت یک جور مغالطه طلب برهان از مخالفین هست.
آواتار
جدا از مطالب بالا یعنی شما باور میکنی یه عده مسلمون متعصب مغز تعطیل چنین عملیاتی را درون خاک آمریکا بدون کمک انجام دادن. اگه اینجوری فکر می کنی که خیلی ساده ای و البته دنیای آرومی واسه ذهن خودت ساختی و البته هممون دوست داریم اینطوری باشه که همه چی اتفاقی و هیچ چیز واقعی وجود نداره ولی خوب حقیقت همیشه تلخه
آره باور می‌کنم که اونا انجامش دادن (بدون کمکشو نمی‌دونم! بحث پشت عربستان هست) چرا که نه. به تنهایی هم نبودن یک ارگان بزرگ بودن با مدت‌ها برنامه‌ریزی. آپولو هم هوا نکردن و هواپیما رباییدن؛ ده‌ها گروه دیگه هم هواپیماربایی کردن تو تاریخ و تعدادش خیلی زیاده. ماجرای کاملش تو نت پیدا می‌شه که چطور این کار رو کردن.
شاید تو ساده‌ای که گول تئوری‌های توطئه رو می‌خوری و باور نمی‌کنی.
آواتار
مستند I Pet Goat II رو دیدی؟؟
آره خیلی سال پیش دیدم. ولی اون مستند نیست یه انیمیشنه! مستند یه چیز دیگست.
آواتار
آره اشتباه تایپی داشتم

منظورم این بود مستندی که اون رو تحلیل میکنه

درسته من خودم از امثال رائفی پور خوشم نمیاد ( یا به عبارتی بدم میاد )

اما این مستنده واقعا با سند و مدرک صحبت میکنه
ممنون بابت شفاف‌سازیت علی.
آواتار
اشتباه نکن نیمه اول مطلبت در رابطه با جریانات فراماسونری هست که خیلیم پیچیدس ینی تو الان میخوای بگی دلاری که 81 سال قبل حادثه چاپ شده اونم 5 دلاری 10 دلاری 20 دلاری و 50 دلاری و 100 دلاری کاملا اتفاقی بوده بابا دست بردار یا داری خودتو میزنی به اون راه یا هم میخوای مطلبت بازدید بگیره واسه همین چیزی که تابلوعه رو داری ماست مالی میکنی اینا هر هربار سری چاپشون تغییری نکرده و دقیقا باید حادثه 100 سپتامبر رو نشون بده
اینا اتفاقیه هااااا من توهم زدم میدونی اره اینا همش اتفاقه نمیدونم کی میخوای مثل احمقا نباشید و سرتون رو از توی برف بیارید بیرون
راستش شاید درست متوجه حرفت نشدم ولی تا جایی که فهمیدم پاسخم رو می‌دم.

بله این‌ اتفاقیه و شباهت تصویر تنها برای عکس کاخ سفیده (همون طور که بودن 10 هزار تومنی شدن دلار روی اسکناس ایران هم اتفاقی بوده و از سال‌ها قبل با برنامه‌ریزی حک نشده بوده). روی دلار 10 تا 100 هست چون روی همشون عکس کاخ سفیده که خیلیم منطقیه که باشه!
و برای این که بهتر بفهمی: بله، این که spongebob نُه حرف داره و SquarePants (شلوارمکعبی) یازده حرف داره، و دندونای باب‌اسفنجی هم شبیه دو برج هستن کاملاً اتفاقیه و دلیل این نیست که عوامل کارتون باب اسفنجی در یازده سپتامبر دخیل بودن!

+ جالبه که فکر می‌کنی از 88 سال پیش که تقریباً هواپیمایی وجود نداشته برنامه‌ریزی کردن!
آواتار
ببین گل پسر تو کاملا خودتو زدی به خواب میخوای منکر فراماسونری بشی این دلار نه پنج سال بلکه ۲۰۰ سال قبل از ۱۱سپتامر ساخته شده حتی کامپیوتر هم نبوده با کلیشه دلار چاپ میشده این یک دوم شماره پرواز ۱۱ سپتامر رو چی میگی برو بزن تو اینترنت ببین چی میاد اونم اتفاقی بوده سوم دقیقا تو دلار باید همینجوری بشه چهارم تو کتاب های شیطانی نوشته شده دقیقا با دلار ها موشک بسازید و ببینید چهارم چشم جهان بین رو تو یک دلاری ندیدی نماد فریماسونری رو تو دلار ندیدی یه کم عشقت نسبت به آمریکا رو کم کن متوجه میشی کشوری که دلت براش میره بزرگانش برای شیطان کار میکنن و فقط شیطان رو میپرستن مردم آمریکا هم از این موضوع زیاد خبر ندارن
شاید من خودم رو به خواب نزدم و تو کسی باشی که اسیر دروغ‌ها و شست‌شوی مغزی‌ها شدی. پس جای این لفظ بازی‌ها در نقد پست من با منطق و سند صحبت کن.

تو شماره یکت گفتی دلار 200 سال پیش ساخته شده! خوب که چی؟ همین نشون می‌ده ادعای طرح 11 سپتامبر رو دلارها حرف خنده داریه!

حرفای بعدیت هیچ ربطی به طراحی یازده سپتامر روی دلار نداشت. من این خط رو می‌نویسم که تاکید کنم داری بحث رو به حاشیه می‌بری. این پست درباره اوریگامی برج‌های دوقلوی روی دلاره نه چیز بیشتری! ولی باز پاسخ می‌دم به حرفات.

  1. یکت رو جواب دادم بالا
  2. شماره پرواز رو از منابع معتبر چک کردم و هیچ چیز غیرمعمولی توش ندیدم. اگه ادعایی داری روشن بیانش کن.
  3. شماره سومت اصلاً روشن نیست. یعنی چی تو دلار دقیقا باید همین جوری بشه!؟
  4. لطفا با سند حرف بزن! اون کتاب رو معرفی کن که من بتونم برم چک کنم، رو هوا که نمی‌تونم قبول کنم حرفتو. این جوری باشه منم ادعا می‌کنم تو کتاب‌های شیطانی نوشته شده عمو قناد آدم‌فضایی‌ انسان‌نما هست! کتابه رو نشون بده.
  5. ادعات ربطی به وجود یازده سپتامبر رو دلار نداره! حرف پست اینه که دیدن یازده سپتامبر با تا کردن دلار توهمه و تو پست نشونم داده شده که چرا. نیا این جا از نمادهای تو دلار برام نگو.
  6. لفظ اومدن کاری نداره! منم اگه مثل تو باشم می‌تونم بگم یه کم ذهنت رو باز کن تا از بند شایعات و دروغ‌ها و شست‌و‌شوی مغزی رها بشی. ولی وقتی حرف می‌زنم دوست دارم جای لفظ بازی با سند و مدرک و منطق حرف بزنم.
آواتار
داداش کوکا هم الکی و اتفاقی تو اینه اون جمله میشه
عزیز منظورت رو نفهمیدم.
آواتار
دوستمون با اکانت م میگه اینکه شمای نوشته کوکاکولا بصورت پیوسته، جلوی آینه که بگیریش شبیه به کلمات لا محمد لا مکه میشه ، هم دروغه؟؟ البته شبیه که نمیشه دقیقن همین میشه..اون نوشته انگیلیسیه پیوسته وقتی برعکس میشه اونطوری خونده میشه..لطفن اول یه نوشابه کوکا بخر بعد جواب دوستمون آقای م رو بده..دمتم گرم
سلام. یه کم عجیبه این سوال تو این پست آخه ربطی نداره ولی حتما در آینده یه ویدئو یوتیوب درست می‌کنم و نظرمو در این باره می‌گم.
اگه بخوام همین جا نظرم رو خلاصه بگم، باید بگم به نظرم اینم یه اتفاقه.
اولا، با نگاه کردن به این عکس باید بگم به نظرم دقیقا همون نمی‌شه. «لا» اول چندان شبیه لا نیست. «محمد» اول «د» مشخصی نداره. همون چیزی که در «محمد» اول «مد» خونده شده در «مکه» «ه» خونده شده؛ که خوب این اصلاً کار درستی به نظر نمی‌رسه.

درباره چرخوندن. رفتم یه کم گشتم و دیدم احتمالا مسیحی‌ها درباره «بسم‌ الله» چنین داستانی رو می‌گن. تو این عکس «بسم الله» رو چرخونده با نماد شمشیر معروف پرچم‌های اسلامی. و گفته که می‌شه عدد یونانی «666». از اون جا که من بعید می‌دونم عرب‌های دو هزارسال پیش موقع شکل دادن به خط عربی نشستن فکر کردن چطوری الله رو بسازن که چرخیده بشه این جوری بشه! من می‌گم این تنها یک اتفاقه.
درباره کوکا کولا هم نظرم همینه.
آواتار
ببخشید خیلی رک مینویسم این همه فکر کردن و تخیل و نوشته ها وقت از بین بردن هست متاسفانه نه تنها آمریکا بلکه کل دنیا از طریق مذاهب مختلف و اختلاف بین مردم همه نوع کاری کردند و میکنند و خواهند کرد. همین ماجرای نام کرونا ببینین هیچ مسولی طوریش نمیشه اما هنرمند و ورزشکار و مردم میمیرن ولی در سال ۹۴ عکسش چاپ شده بوده! پس کل دنیا از آوردنش و کی ببرنش و کی چیکارش کنن خبر دارن و از جهل مردم از زمان سه هزار سال پیش تا الان خوب استفاده کردن. ببینین مثال میزنم کوروش برای یکی مقدسه برای یکی فحش خور جسارتا! اما برای هردو باید ی آدم معمولی باشه چرا چون اگر اون زمان نیاکان ما چوپان و شالی کار ونانوا نبود کوروش و امثال پادشاهان یونان و اروپا و شرق تا غرب پادشاه ها از گرسنگی میمردن چون رعیت ها داشتن شکمش رو سیر میکردن اما هیچ موجودی به این فکر نکرد اون یک شخص اصلا تکی زوری نداره پس بین تمام مردم بابت تفاوت مذهب و رنگ پوست اختلاف انداختند و خودشون شدن شاه و پادشاه. دنیا اگر از بت های ساخته شده توسط ملت ها رها بشه همه این موضوعات حل میشه قدرتش هم هست ولی نمیخوایم الان خود شما ببینین ما داستان هایی که میشنویم باور میکنیم و در دینمون میگیم دو نفر عاقل شهادت بدن حله! دو عاقل از سر لج بگن من دست کجی کردم یعنی دزدم!!!!!! این ها ایراده و جمله با مفهومی هست میگه مسلمانان میجنگند تا دین اسلام که دین صلح است بر جهان حاکم کنند! میجنگند؟؟؟؟!!!! برای اجرای صلح!!!!!! نقض اندر نقض. اینها رو نوشتم بگم خون ما و امامها و شاهها یک رنگ بود خدا فرستاد و نفرستاد بفهمونه انسان باشید بت نسازید و گفت خلق کردم بی نقص حالا تو برو خلق کن. قرآن در زبان ما فارسی داره باهامون حرف میزنه معجزه نیست داره میفهمونه بابا انسان باش دنیا پر از قشنگی هست من خلق کردم تو برو خلق کن من همه چیز آفریدم برو ببین لذت ببر ولی ما از کلامش و امام ها فقط فهمیدیم بزنیم توو سرمون و از نام دین برای سو استفاده های پولی بهره ببریم!!!!!!! تاسف برای جهان انتظار برای حضرتی میکشند بعضی ها در حالی که با کارهاشون نیازی نیست ظهور کنه انقدر در منجلاب هستیم که ظهور لازم نیست خودمون دنیا رو کردیم دار مکافات!!!!!!
من صادقانه ربط حرفاتو به این پست نفهمیدم.
آواتار
حالا غیر از قضیه دلار اینا

11 سپتامر و راجع بهش پستی چیزی دارین ؟
نه ندارم.
آواتار
۱۰ مارس ۰۱:۰۰ فاطمه یوسفی
ولی به راحتی هم نمیشه از کنارش گذشت
آواتار
عشقم کتاب الیستر کرولی رو خوندی میگه درود بر دو برج ...
سلام. اسم کتاب چیه و کل عبارت چیه؟
آواتار
توصیه میکنم انیمیشن i pet goat 2 رو ببینی جالبیش اینه که در زمان این حادثه جورج بوش سر کلاس مدرسه ابتدایی بود و معلم داشت داستان the pet goat رو درس میداد انجیل یوهنا رو قسمت سوران اخرالزمانی یهود رو بخون چهار سوار بیماری جنگ قحطی و دجال داداش در مورد کابالا و سفیروت تاجش هم بخون
آواتار
سلام.دوست عزیز اون سمت دلار در مورد فراماسونری هست رو با دقت و تحقیق بخون این روی اسکناس پیشکش
آواتار
سلام ، خواستم بگم این بحث ها که ازش حرف زده می شه فری میسنری و ایلومناتی و باقی این سازمان ها جریان سازی های توطئه جهانی و حالا شاید بگید چرا ایلومناتی چرا فری میسنری چرا ناستیکس ... بدلیل این که این سازمان ها و جنبش و یا هر چی معنی شون بکنید تا حدودی مخفی بوده و از اعضاء بعد از عضویت در خواست می شه چیزی از مسائل داخل سازمان خودشونو بیرون نبرند و خیلی چیز های دیگه که عوام آماده پذیرشش نیستند .
آواتار
۲۷ آوریل ۰۸:۲۹ امیر مسلم
خیلی باحال توجیه کردی اما در مورد کتاب شریعت آلیستر کرولی و وحی در مورد کاغذها را تا بزن وووو چی میگی؟ ببین چ شما توجیه کنی چ نکنی آمریکا و صهیونیستا و فراماسونا و... نمادگرا هستن.و در مورد غیبگویی یا بهتر بگیم پیشگویی هاشون هم اون انیمیشن معروف رو ببینی متوجه میشی و وقتی همه رو کنار هم بزاری جای توجیهی برای مغز خودت نمیتونی بیاری. اما برای مردم میتونی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
سرندیپیتی تنها نام شخصیت صورتی کارتون جزیرهٔ ناشناخته نیست؛ «serendipity» واژه‌ای انگلیسی با پیشینه ایرانیست که به یافته‌ای نیکو به صورت ناگهانی اشاره دارد. دست‌آوردی اتفاقی و مثبت که جوینده به دنبالش نبوده، اما به دستش آورده.
همان‌طور که بعضی آدم ها ناگهان خوشبخت می‌شوند، همان‌طور که شاید شما یک روز سرندیپیتی خود را بیابید.

پ.ن: واژه سرندیپیتی از واژه ایرانی سرندیپ ساخته شده. سرندیپ به معنای سریلانکایی است.


ذات متن برای خوانده شدن است. کپی بدون ذکر منبع مجاز می‌باشد.